Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 15 januari 2019

De Schepper - Van Ego naar Licht en Liefde


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en Bijzonder Liefdevol kind, jij Bent Mijn Oogappel in jouw Volledige Uniekheid en in jouw Eenheid met Mij.

In jou en door jou Ben Ik Altijd Aanwezig in en door Alles. Jij Bent Mijn telefoonlijntje.

En in jouw Uniekheid Kies jij ervoor, elk telefoontje met Mij op te nemen, of niet, het blijft een Keuze.

Hierin Bestaat geen goed of fout, alleen Keuze waarin jij geheel Vrij Bent.

Dus schuldgevoel of angst voor represailles zijn hier niet op zijn plaats en mag en kun jij Laten Gaan.

Ik Ben Onvoorwaardelijke Liefde, dus Ben jij dit ook, hoe zou jij Mij of Ik jou dan kunnen aanvallen of misschien afvallen?

Dat is onmogelijk, want Alleen Onvoorwaardelijke Liefde Bestaat en in en door Alles is de Kern van deze Liefde altijd Aanwezig, want het Is wat Ik Ben en dus wat jij Bent in Uniekheid en in Eenheid.

Hou zou jij Alles geen Liefde kunnen Geven, als jij deze Liefde Bent.

Alleen jouw ‘denken’ kan jou wijs maken, dat jij niet in dit plaatje thuis hoort.

En hoeveel kracht jouw ‘denken’ heeft, dat bepaal jij door het de energie te geven die ‘aandacht’ heet.

Jij verliest energie en het ego groeit op de energie die jij via je aandacht geeft.

En Geloof Me, lief kind, dat Ik Weet dat jouw strijd tegen jouw ego voor jou heel ‘moeilijk’ is, want je hebt deze strijd al heel lang gestreden.

En wat heeft het jou opgeleverd? Inderdaad, nog meer strijd, steeds opnieuw.

Zou het misschien een Optie zijn, om Niet te strijden? Maar je ego te Omarmen en Lief te Hebben, daar kan je ego namelijk niets mee.

Het ego ziet Liefde als iets onzinnigs en als een groot gevaar voor zijn bestaan, terwijl het Omarmen Transformatie brengt Naar de Liefde die ook het ego deeltje van jou als Kern in zich heeft.
Dus niet opgeven en steeds opnieuw Omarmen, tot het kleine ego deeltje de Onvoorwaardelijke Liefde die het in zich heeft in de Kern, gaat Voelen en Ervaren.

En dan kan het Met jou gaan samen werken en niet langer tegen jou en zo opgenomen worden in jouw Zijn.

De Schepper van Al Wat Is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten