Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 25 december 2018

Mijn Lieve Broers en Zussen


 Ik Ben jullie Broer Jezus.

Ik heb Nu een Boodschap voor jullie van Licht en Liefde, Vrede en Vrijheid.

Jullie hebben een turbulent jaar achter de rug, wat nog afgesloten zal worden met een Energie die jullie, als jullie dit Toestaan, je het Nieuwe Jaar zal brengen in een mooie Verpakking van Rozen met een Prachtige Strik.

Ieder in jullie Uniekheid zal dit Prachtige Kado in Ontvangst nemen, of niet. Het blijft een Keus.

De Verrassing is ingepakt voor ieders Uniekheid en zal je Helpen Af te Stemmen en om te Gaan met de Nieuwe Energieën van het Nieuwe Jaar.

Het is vandaag 1e Kerstdag, zoals jullie het noemen en jullie Herdenken Mijn Geboorte. Dit is een Feest van Licht en Liefde.

Mijn Geboorte heeft het Begin van de Ommekeer Gebracht.

Van zogenaamde zonden, naar gemaakte Vergissingen.

Van totale duisternis op de horizontale lijn, naar Vreugde en Bevrijding van het duister naar de Kern van het Licht en de Liefde.

Allemaal als Aanreiking en vele Harten stelden zich Open. Maar ook veel weerstand vanuit angst was aanwezig.

Verstarring en een vastbijten in de zogenaamde dingen die men kende in de illusie, totale verwarring en zeer krachtige weerstand.

Uiteindelijk heb Ik toch de Verticale Lijn naar de Eeuwigheid mogen Zetten, voor ik terug gekeerd ben naar de Schepper.

De Opening, die de Mogelijkheid bracht, bewust te Kiezen voor het Hart en het Licht en de Liefde om naar terug te Keren.

Mijn Taak was Volbracht. En als is het, door velen van jullie verkeerd geïnterpreteerd en begrepen. Het kruis naar de Eeuwigheid was Geplaatst en heeft de gehele geschiedenis verandert.

De geschiedenis, geschreven door mensenhanden, met en vanuit hun Uniekheid en veelal vanuit overlevering.

Maar het Feit bleef en is nog steeds, dat dit de Ommekeer was en is.

De Terug keer naar de Liefde die jullie Zijn voor Eeuwig.

Het Plan van de Schepper en jou begon te werken en ging Vruchten afwerpen.

En het heeft jullie in Eenheid, tot in het Nu Gebracht, ieder op eigen Unieke Wijze.

Nooit heeft de Schepper het Vertrouwen in jullie verloren en Wij in het Licht zeker ook niet.

Wij Zijn er Altijd voor jullie, om jullie te helpen Ascenderen in een Lichaam.

De illusie is voor velen een achterliggende geschiedenis.

En velen zullen jullie nog Volgen. Wij Houden Oneindig veel van jullie, want Wij Weten dat Wij Een Zijn.

Geef jullie Gehele Zijn aan deze Ascentie en Geniet van wat en wie je Bent en Weet dat de sluier over de Ontwaking steeds dunner wordt.

In Dienende Liefde,   jullie Broer Jezus

2 opmerkingen: