Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 5 november 2018

De Schepper - De Eeuwige Verbintenis


Lieve ogen die dit lezen,

Ja mijn lief kind, het gaat over jou, in je Uniekheid die zich in Eenheid Verbindt met Al Wat Is. Iets anders is er niet en kan er nooit zijn.

Jij bent in jouw Uniekheid volkomen Verbonden met Mij in Energie en deze
Energie stijgt in elk moment Hoger en Hoger. En het neemt jou mee op de Reis naar Eeuwige Verbondenheid met Al Wat Is.

Jij bent een Wonder, want jij bent in jou Zelf Alles en Alles is in jou, voor Eeuwig en in Uniekheid en Eenheid.

Jij kunt niet zonder Mij, maar zonder jou ben Ik niet Compleet. Jouw Ziel is in de Mijne Verweven, zoals een kleed elke draad en elke vezel opneemt in het kleed.

En die Vezel van dat Kleed ben jij in jouw Uniekheid, Verweven met het Gehele Kleed dat Alles Omvat in Eenheid.

Jij bent de Vezel zowel als Alles wat zich in het Kleed Verweven vindt. Je bent de Zon zowel als de Maan. Het Licht zowel als het Donker.

Jij bent Onlosmakelijk verbonden met Moeder Aarde en Al Haar Leven in Uniekheid en Eenheid.

Jij bent Muziek, jij bent Dans, jij bent Schoonheid, jij bent Pracht, jij bent zowel hoog als laag, zowel buiten als binnen.

Er is niets waar jij geen Deeltje van bent, zowel in het Licht als op Moeder Aarde. Jij bent Moeder Aarde, jij bent een Verrezen Meester en een Hoger Lichtwezen, jij bent een Engel zowel als een Aartsengel, jij bent in Uniekheid en Eenheid alles hier genoemd en nog Veel meer.

Jij bent Oneindigheid waar alles in Besloten zit en toch blijft het Oneindig.

Dit alles en nog veel meer ben jij in Licht en Liefde in Uniekheid en Eeuwigheid.

En zonder dit Alles is Mijn Energie van Licht en Liefde niet Compleet.

Ik sta niet aan het hoofd, want Ik ben jou en jij bent Mij voor Eeuwig.

De Schepper van Al wat Is


2 opmerkingen:

  1. Lieve Martha, ik dank je voor de mooie boodschap 💜 💛 💜

    BeantwoordenVerwijderen