Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 8 oktober 2018

De Schepper - Vraag om Hulp

 

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief kind, de angsten en onzekerheden worden steeds groter bij jou en al je deeltjes. Vanwege de Verhoogde en Versnelde Energieën.

Mijn lief Dierbaar kind, als er angst en onzekerheid in je zit betekent dat, dat je niet met de ogen van je Hart kijkt, maar met de ogen van je lichaam en dan ook nog de Keus maakt, naar de illusie te kijken.

Ik zal je Nooit angstig maken, dat kan alleen jij Zelf, door de ogen van je Hart geen voorrang te geven, en met de ogen van je lichaam te kijken en ervoor te Kiezen (bewust of onbewust) de angst die dit oproept toe te laten in je Leven.

En het is echt een Keuze, er is niets mis met jou, want de Keuzes die jij maakt zijn heel vaak onbewuste Keuzes. Jij mag je er van Bewust worden, want alleen de Keuze voor de Onvoorwaardelijke Liefde van je Hart zal jou uit de angst halen.

Maak je een onbewuste Keuze dan kun je die Herkennen aan je Gevoel die na een Keuze ontstaat en die is dan angst, of minimaal onzekerheid.

Dat is nu eenmaal wat de illusie met je doet! En dan mag je zeggen: ’Dit is niet waarvoor ik Kies!

Dit Verdien ik niet! Illusie is illusie en bezig zich op te lossen. Mijn Hart is de Plek, waar mijn Thuis is, de Onvoorwaardelijke Liefde die ik Ben in elk Nu Moment. En ik ben op weg deze Totale Herinnering terug te krijgen'!

Mijn lief kind, er is Alleen maar Onvoorwaardelijke Liefde en al het andere is illusie.

Spreek je Bereidheid uit al die onzekerheden en angsten te laten gaan en vraag Hulp aan de Engelen en de Aartsengelen, de Verrezen Meesters, de Hogere Lichtwezens, helemaal op jou eigen Unieke Wijze.

Wees Bereid je angst te Herkennen en ze in Liefde en Compassie op te nemen in de Onvoorwaardelijke Liefde die je Bent. Ze dienen je niet meer.

Neem ze mee met de Hulp die je Gevraagd hebt en je Bereidheid om ze te laten gaan, naar de Liefde die je bent, de Onvoorwaardelijke Liefde, die je alleen in je Hart Centrum vindt.

Ik wacht op je en wij Houden Oneindig veel van jou in Eenheid en zullen alle Hulp geven die we tot onze beschikking hebben en die is Oneindig. Je hoeft alleen maar te Vragen en de Hulp zal er zijn.

Alleen de Keuzevrijheid die jij Bezit kan je terugbrengen en je hoeft het Nooit alleen te doen.

De Schepper van Al Wat Is

4 opmerkingen: