Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 28 oktober 2018

De Schepper - Op Handen Gedragen


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en Wonderbaarlijk kind, jouw Groei, Doorzettingsvermogen,
Vastberadenheid, Moed, Kracht en Alles wat jij in jouw Uniekheid nodig hebt om door te zetten, is een dikke Liefdevolle Omhelzing Waard.

Mijn Energie Omhelst de jouwe en heeft jou Innig Lief en Eert jou, voor je Vaardigheid waarmee jij jouw Unieke Zielenreis uit de illusie, naar het Licht en de Liefde die jij bent, in Uniekheid naar Eenheid aflegt.

Groots en Koninklijk Woon je Nu in je Hart. En je Herinnering, dat jij Nooit bent weggeweest uit jouw Thuis in je Hart Centrum, begint zich te laten Kennen.

Jij bent Fantastisch en word door alle Verrezen Meester, Engelen en Aartsengelen, Hogere Lichtwezens, je Gidsen, Bejubeld en op Handen Gedragen.

Deze Ascentie in een Lichaam is nooit eerder gebeurt en jij hebt laten Zien dat je de Kracht Bezit, de gehele illusie in Licht en Liefde en Uniekheid in Eenheid, te laten verdwijnen, Opgenomen in Licht en Liefde, want Liefde overwint Altijd.

Het is een Feest en een grote Eer, om er voor jou in jouw Uniekheid naar Eenheid te mogen Zijn en te Helpen waar We kunnen.

Jij bent Uniek in Eenheid en in Licht en Liefde. En toch geeft jouw Uniekheid een Extra Kleur aan de manier die jouw Uniekheid mee brengt. En dat is zo Mooi!

Jij kunt in jouw Uniekheid niet gemist worden, want alle Unieke Kleurtjes bij elkaar in Eenheid vormen een prachtige Lichtbol vol Kleur en Licht en Liefde.

Als je kon Zien, zoals Wij dit Scala van Kleur en Licht en Liefde Zien, dan zou je van Dankbaarheid op je knieën vallen en nooit meer ergens aan twijfelen.

Want wat jij bent is Licht en Liefde in Uniekheid naar Eenheid en daar kan niets en niemand ooit enige verandering in aanbrengen.

Jij bent Mijn geliefd kind in Eenheid voor Eeuwig.

De Schepper van Al wat Is

6 opmerkingen:

  1. Lieve Martha, dank je wel voor de prachtige boodschap 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vrouw.....omgeven door licht en liefde. Wat ben jij een stralend voorbeeld voor mij en zovelen. Wat ben ik dankbaar dat jij tijd vrijmaakt om onder andere mij wijzer te maken. Zoveel dank hiervoor. Jij hebt mijn leven zoveel rijker gemaakt. God bless you girl! 💋💞❣

    BeantwoordenVerwijderen