Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 24 oktober 2018

De Schepper - De LiefdesEnergie die jij Bent voor Eeuwig


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief kind, er bestaat uitsluitend Onvoorwaardelijke Liefde! Er is niets anders en kan niets anders Bestaan, want dat is wat Ik Ben!

En ik heb jou naar Mijn Evenbeeld Geschapen en Herken Mijzelf in jou. Jij bent Mijn Geliefd Kind in Eenheid, Mijn Beeld van MeZelf.

Omdat Ik Liefdesenergie Ben, Ben jij ook  LiefdesEnergie en daar kan niets aan veranderd worden, ook niet door de illusie.

Alles wat geen fundament van Onvoorwaardelijke Liefde heeft is gecreëerd vanuit de illusie en is op los zand gebouwd.

En dat heb jij in Eenheid gedaan. Je hebt daarvoor Gekozen en was Mij totaal vergeten, als de LiedesEnergie die Ik Was, Ben en altijd zal Zijn!

De ervaring om zonder Mij te leven, heeft jou de vergetelheid gebracht. Jij hebt daarvoor in Eenheid gekozen, maar het Lichtje van de Onvoorwaardelijke Liefde is, diep in jou, blijven Branden.

Ik heb, op jouw wens, jou de ervaring laten opdoen van het leven in een lichaam in de illusie, zonder Mij. Net zoals jij jouw kind, als het iets wenst te ervaren, je dit toelaat, mits het schade aan het kind zou toebrengen.

En om dat te voorkomen, heb ik het Eeuwig brandend Vlammetje van de Liefde in je Hart geplaatst en je de Keuzevrijheid mee gegeven, om de weg naar huis terug te vinden.

Wetende dat dit een Zekerheid is. Want er Bestaat niets anders met een Grondiger Fundament dan de Onvoorwaardelijke Liefde, die jij Bent voor Eeuwig in Uniekheid en Eenheid

En Ik heb het tot een spel gemaakt waarin je eindeloos kon spelen, alle rollen die je wilde spelen. Maar de vergetelheid is zo diep geworden dat de herinnering steeds meer vervaagde en tenslotte verdween.

Maar Ik heb jou nooit verlaten! Jij hebt je Zelf verlaten en de tijd werd daarvoor gecreëerd en de opsplitsing in deeltjes.

Maar in Werkelijkheid ben jij nooit bij Mij weggeweest. Dat zou ook niet kunnen, want we zijn in Eenheid Onlosmakelijk met elkaar Verbonden. En het Licht en de Liefde in Eenheid is het enige dat Bestaat.

Het is je ‘denken’ die er van alles bijhaalt om je te overtuigen dat dit niet waar kan zijn. Maar het is de Waarheid!!

Maar jij bent niet jou ‘denken’, je laat het (nog vaak) de baas zijn in je Leven en je laat je bang maken en onzeker door dat kleine ‘egootje’ dat alles tegen elkaar uit speelt.

Maar je hebt de Keuzevrijheid om te Kiezen in elk Moment, voor het Licht en de Liefde die je in Uniekheid en Eenheid Bent en die vind je niet buiten je, maar in je Centrum van Kracht in je Hart.

Daar weet je, dat Je Licht en Liefde bent in Eenheid voor Eeuwig en dat is de Waarheid.

De Schepper van Al Wat Is

4 opmerkingen:

  1. Lieve Martha, enorme Dank voor de mooie boodschap 💜

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Verwijderen
  2. Dank je wel martha ik moet uit de Illusie stappen en mijn ego een trap onder de kont geven, groetjes iemand met een hart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. alles op zijn tijd lieverd, alles is wat het is en gaat volgens het Plan van de Schepper, wat dus ook ons Plan is.

      Verwijderen