Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 5 september 2018

De Schepper - Bewuste Keuzes


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn bijzonder en Liefdevol kind, het is zo Prachtig voor Mij om te zien, hoe jij je best doet, om in het Licht en de Liefde van je Hart te zijn en te blijven. Maar het is en blijft een Keus, die jij maakt of niet.

Hierin bestaat geen goed of fout, jij gaat Voelen, welke je Keuze was en Is in elk Moment en zult heel snel de Keus maken, terug te keren naar het Licht en de Liefde van je Hart.

En Geloof me lief kind, het is geen onbewuste Keuze, maar een bewuste Keuze voor het Licht en de Liefde te Kiezen die je Bent in elk Moment.

Onbewuste keuzes zijn de keuzes die gemaakt worden in de illusie, ondoordachte keuzes, die geen Fundament van Onvoorwaardelijke Liefde  hebben.

Wel het diep verborgen Vlammetje van de Liefde, meegekregen om jou van jouw Bestaan te verzekeren, op weg naar je Herinnering.

Maar als jou Hart zich opent, word je, middels je Gevoel in je Hart, je bewust van je Keuzes, zodat je ze vanuit het Licht en de Liefde die je Bent kunt maken.

Je kunt je Bewustzijn geven aan je Keuzes, door te Vertrouwen op het Fundament van Onvoorwaardelijke Liefde.

Of je kunt jezelf tegen werken, door te weigeren in te zien dat jij, als jij je niet goed voelt, er een Keuze aan ten grondslag ligt die niet vanuit het Licht en de Liefde van je Hart die je Bent, gemaakt is.

Als jij je Zelf Liefhebt, zoals je Bent in elk Moment, dan weet je dat je Onvoorwaardelijke Liefde Bent. Er Bestaat niets anders.

Ik merk op lief kind, dat jij je Zelf in Uniekheid en Eenheid vaak tegen werkt. Dat jij je Zelf gedachtes laat 'denken' (en ook dat is een Keus) die maken, dat jij je niet goed gaat voelen over wat dan ook en gooit het dan op een slechte dag.

Maar er bestaan in het Licht en de Liefde van je Hart geen slechte dagen. Jij bent dan bezig de illusie zijn gang te laten gaan. En dan zal het gebeuren, dat je gaat 'denken' dat je een slechte dag hebt of misschien werpt het je helemaal uit de baan van Licht en Liefde van je Hart.

Er is altijd de Keuze Mogelijkheid, om met Alles wat je voelt en 'denkt' en Ervaart, naar het Licht en de Liefde van je Hart te brengen en het neer te leggen bij Mij.

Vertel Mij alles en laat het Licht en de Liefde die je Bent je de Heling geven, waar je naar Verlangt en door Mij Ondersteund wordt.

Je zult merken en Voelen en Ervaren dat de Engelen je Omhelzen, de Verrezen Meesters je Optillen, dat Ik naar je luister.

Want door de Eenheid die in en door Alles is, ben jij het Zelf die naar jou luistert, je Omhelst je Zelf en je tilt je Zelf op.

In Eenheid is Alles mogelijk voor jou Uniekheid, dus Vertrouw en weet dat jij in het Licht en de Liefde van je Hart er altijd voor je Zelf bent, in Uniekheid en Eenheid met de Gehele lichtfamilie en Mij in Eenheid.

En dat lief kind, is in de illusie onmogelijk.

De schepper van Al wat Is

2 opmerkingen: