Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 25 juli 2018

De Schepper - Overeenstemming


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en bijzonder dierbaar kind, als jij iets onderneemt, is het dan ook in overeenstemming met het Licht en de Liefde van je Hart?

Het is niet gemakkelijk om in het Licht en de Liefde van je Hart te blijven, als je te maken hebt met de lineaire tijdslijn. Maar het is en blijft een Keus, die jij alleen kunt maken.

In deze tijdslijn (illusie) is altijd haast en alles 'moet' en als je het niet 'moet' van je Zelf, dan wordt het vaak 'willen'.

Dit zou je kunnen vervangen in: 'Ik kies ervoor om....'! Dat maakt de druk die erop ligt een stuk lager. En dus toegankelijker.

En heel vaak negeer jij wat het Licht en de Liefde van je Hart jou Aanreikt en ben je niet eerlijk naar je Zelf toe. Je maakt het dan echt minder gemakkelijk.

Je gaat je niet erg prettig voelen bij wat je doet en vraagt je af, waar dat gevoel vandaan komt. Ontdekt het en word vervolgens boos op je Zelf, want jij 'moet' toch wel beter weten, vind je!

Dat zou allemaal veel gemakkelijker gaan als je niet zou proberen alles Zelf te beslissen, op te lossen, en alleen te ‘willen’ doen.

Er is een Plan voor deze Ascentie in een lichaam en dat Plan is van Mij en dus ook van jou. En Ik kan je verzekeren dat alles volgens dit Plan verloopt, omdat Mijn hoogste Prioriteit is, jou te Helpen Ontwaken.

Er is een Stroom dwars door je Leven op Moeder Aarde en Ik blijf je uitnodigen met deze Stroom mee te gaan. Je te laten Drijven en te stoppen met 'ja maar'....! Dat heeft geen enkele zin.

Ik heb een beter en duidelijker Overzicht over jouw Leven dan jij Zelf. Geloof dit en Vertrouw erop dat Ons Plan Volmaakt is.

En diep bij jou van binnen weet je dat het ook jouw Plan is. Je bent het alleen (nog) vergeten.

Geloof en Vertrouw dat alles voor jou Hoogste Goed en Grootste Vreugde gebeurt. En doe je Zelf geen pijn met ertegen in te zwemmen. Dat heb Ik nooit van je gevraagd, Nu niet en zal het nooit doen.

Jij bent Mijn mooiste en Liefste Kind, waarvan Ik in Uniekheid en Eenheid Zielsveel Houd.

De Schepper van Al wat Is

1 opmerking: