Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

vrijdag 13 juli 2018

De Schepper - Nee is eigenlijk 'JA'


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn innig geliefd kind, als Ik zeg 'lieve ogen die dit lezen' spreek Ik alle Ogen aan.

De Ogen van het Hart, zowel als van het Lichaam, omdat ze Mij allemaal even Lief zijn en Mijn Energie daarin geen verschil kent.

En Ik 'weet' dat alle Ogen die deze Boodschappen lezen, dit doorvoelen en erdoor geraakt worden.

Ofwel zeggen ze 'ja' ofwel zeggen ze 'nee'! Het mag allemaal, want elk deeltje heeft Keuzevrijheid. En Ik 'weet' dat uiteindelijk alle Ogen kiezen voor een volmondig (of zal Ik zeggen 'Vol Hartig) 'JA'!

Eigenlijk zou je dus kunnen bedenken, dat 'nee' eigenlijk al een 'ja' is! Maar wie 'nee' zegt, is het nog niet in Herinnering gekomen, dat ze Onvoorwaardelijke Goddelijke Liefde Zijn.

En daar doe jij het voor, jouw Liefde vanuit het Hart laten Schijnen en Stralen, voor deze deeltjes van jou, die nog niet het Licht en de Liefde in hun Hart helemaal in Herinnering hebben om het volledig te kunnen Accepteren.

En natuurlijk voor alle slapende medereizigers en het Grote Geheel. En daarmee het Medescheppen van de Nieuwe Aarde.

Jouw Licht en Liefde in Uniekheid en Eenheid maakt, dat ook deze deeltjes hun Hart gaan openen, omdat het Licht en de Liefde, die jij in Uniekheid en Eenheid, vanuit je Hart laat Stralen, steeds meer Harten aanraakt.

En Wij, hier in het Licht, zijn jou, in Eenheid, heel Dankbaar en Erkentelijk voor jou Fantastische Lichtwerk.

Je wordt hiervoor op handen gedragen (als Wij die zouden hebben, natuurlijk, hahahaha), maar we Eren jou in Eenheid daarvoor en staan je bij waar We kunnen.

Het Licht en de Liefde van de Lichtsferen zijn maar een Ademhaling van jou verwijdert. Adem het tot in het diepst van de longen je lichaam in, zodat je Celletjes hier ook alles van meekrijgen en de Vreugde meevoelen die jij in je Uniekheid Bent.

In Overstromende Liefde

 

De schepper van Al wat Is


1 opmerking:

  1. Lieve Martha, hartelijk dank voor de mooie boodschap 💜 💛 💜

    BeantwoordenVerwijderen