Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 14 mei 2018

De Schepper - Zegevieren


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en dierbaar kind, het is voor Mij ongelooflijk belangrijk, jou te laten Weten en verzekeren, hoe belangrijk het is dat jouw Uniekheid je Kracht is.

Je Uniekheid is je Kern en de Kern van al je deeltjes hebben een eigen Uniekheid, waarvan er geen tweede bestaat. Als deze, door de opening van het Licht en de Liefde van het Hart, zich samenvoegt met al je deeltjes, ontstaat er een Uniekheid die samen de Eenheid vormt, die jij bent en zult blijven en eigenlijk altijd geweest bent.

Het voelt nu misschien voor jou nog een tikkeltje ongrijpbaar, maar dat zal snel verdwijnen als je Geloof en Vertrouwen groeit en groeit.

Jij hebt een tijdelijke omleiding door de illusie gemaakt, zonder je Innerlijke Licht ooit te hebben verloren, maar wel je herinnering aan de Onvoorwaardelijke Liefde die jij bent.

Jij bent bezig deze Onvoorwaardelijke Liefde die jij bent, steeds duidelijker te Ervaren en erop te Vertrouwen en in te Geloven. Want uiteindelijk is het het enige dat er Bestaat. Want alles wat geen fundament van Liefde heeft, heeft geen bestaansrecht.

Ik heb de Regie in handen van deze Ascentie in een lichaam en kan je verzekeren dat alles volgens Mijn Plan verloopt.

Ik kan geen fouten maken omdat ik geen fouten ken, want die zijn gebaseerd op afgescheidenheid en tweeledig ‘denken’.

Mijn Liefdesenergie ben jij uit voort gekomen en ook alles dat leeft en alles, werkelijk alles, heeft een Ziel.

Omdat het uit mijn Liefde en Zielsenergie is voortgekomen en dus ook uit het jouwe.

Jij bent een Ongelooflijk, Prachtig, Wonderbaarlijk geschapen Lichtwezen, wiens Licht het baken is, de vuurtoren voor degene die (nog)’ niet ontwaakt zijn, of nog zoekende naar antwoorden.

Jij hoeft ze alleen maar voor te Leven, te laten Zien dat je Liefde in Actie bent en ze zullen volgen, wees daar verzekerd van, want Onvoorwaardelijke Liefde overwint altijd.

Het is het enige dat Bestaat, mijn lief kind. Met in de kern jouw Uniekheid in Eenheid voor Eeuwig.

De Schepper van Al wat Is

2 opmerkingen: