Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 5 maart 2018

De Schepper - Waarheid voor Eeuwig


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en bijzonder dierbaar kind, in dit moment kom Ik jou met de Boodschap, dat er maar EEN Waarheid bestaat en dat is:

Onvoorwaardelijke Liefde!! En de Kern van deze Boodschap is:

Jij BENT deze Onvoorwaardelijke Liefde!! Hoe mooi is deze Boodschap voor jou?

Jij en AL je deeltjes gaan terug naar deze Waarheid op eigen Unieke Wijze.

Hoe het ook voor jou gaat, op jouw Unieke Wijze en met gebruikmaking van jouw eigen Keuzevrijheid, krijg jij de herinnering van deze Waarheid steeds opnieuw aangereikt.

En doordat het steeds opnieuw op allerlei manieren naar voren gebracht wordt, zal het kwartje steeds vaker vallen.

Er is maar EEN Waarheid en dat is Onvoorwaardelijke Liefde in en door alles en dat is dus wat jij en al je deeltjes in Uniekheid bent.

Doordat het kwartje steeds vaker en harder valt, zal zich alles, wat zich nog aan weerstand in jou bevindt, naar boven, naar het Licht komen.

Dat schept verwarring en allerlei door elkaar lopende emoties, maar uiteindelijk het Inzicht dat het de Waarheid is, want er bestaat niets anders.

Hoe mooi en indringend en doordringend en prachtig en Liefdevol is deze Waarheid.

Waarom? Omdat IK HET ZEG, want ik ben Licht en Liefde als Waarheid en jij bent in Uniekheid en Eenheid Mijn Goddelijke Deeltje.

Door jou herken Ik Mij Zelf als Waarheid.

In jou vind Ik Mijn Vreugde.

De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten