Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 18 maart 2018

De Schepper - Keuzevrijheid



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en belangrijk kind, Ik zou je graag een vraag stellen en hoop dat jij de Keuze maakt, het op je in te laten werken.

Hoe kan het zijn, dat jij (nog) vaak schijnt te vergeten dat aan alles wat je ervaart in je Leven, een Keuze ten grondslag ligt?

En alleen jij kunt die Keuze maken, want er is geen enkel deeltje die dit voor je doen kan. En wat belangrijk is, jij kunt ook geen Keuze voor een deeltje van jou maken.

Dit wordt begrensd door de Uniekheid van jou en je deeltjes en elk deeltje en dus ook jij, heeft daar een eigen verantwoording in.

Hoe kan het dan zijn, dat het schijnt, dat je dit gegeven vergeet?

Hoe kan het zijn, dat jij je verantwoordelijk schijnt te voelen voor al je deeltjes terwijl je eigenlijk met je Zelf nog een heleboel te doen hebt, wat betreft Keuzes maken?

De Keuzevrijheid is iets Moois en Liefdevols, dat ik jou heb meegegeven toen jij je Reis door de illusie begon. Het gaf Mij de Zekerheid dat jij in de tegenstellingen van de illusie, je Weg van de Ziel, door het maken van de juiste Keuzes, terug zou vinden.

De Herinnering van de Onvoorwaardelijke Liefde die jij bent, net als al je deeltjes.

Hoe kan het dan zijn, dat Ik zie en zonder enig oordeel bemerk, dat jij de Keuzevrijheid (nog) vaak als een last ziet en niet als een Hulpmiddel om de juiste weg te vinden?

En om de juiste Keuze te maken, heb je het nodig om de niet-juiste keuzes ook te leren kennen, die scheppen de ervaringen die de weg wijzen.

Als jij niet kennisneemt van zwart, kun je wit niet herkennen lief kind.

En met de verhoging en de versnelling van de Energie mag jij Kiezen voor de Positieve kant van de Keuzevrijheid. Kiezen vanuit het Hart is daarbij de beste Keuze die jij en al je deeltjes kunnen en mogen maken.

Weet je niet welke Keuze voor jou de juiste is en aarzel je, dan is de gehele Lichtfamilie bereid om je bij te staan, je hebt het alleen maar te vragen.

Er wordt Oneindig veel van je Gehouden, en in jou herken ik Mij Zelf, omdat Ik jou naar Mijn Evenbeeld geschapen heb. Dat brengt een Onlosmakelijke Verbondenheid met zich mee via jouw Goddelijke Deeltje.

De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten