Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

vrijdag 21 juli 2017

De Schepper - Omarmen

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief, bijzonder kind, het is voor jou belangrijk, dat je alles omarmt en in Liefde opneemt in jouw totale Zijn.

Al jouw gemeesterde illusie ervaringen, die je toch tot hier gebracht hebben. Je hebt ze nodig gehad en dus heb je ervoor gekozen, in al je levens.

Dat betekent verantwoordelijkheid nemen en ze bedanken, deze ervaringen en ze als een kind opnemen in je totaliteit.

Er is je al vaker verteld en Ik zal het nog eens benadrukken. 'Fouten' nog 'zonden' bestaan in de realiteit van de Eeuwigheid en in de illusie bestond en bestaat geen realiteit, het is een door jouw gecreƫerde droom.

Jij hebt tegenstellingen nodig gehad om te kunnen leren, door keuze, wat voor jou werkt en wat niet.

Wie zwart niet heeft leren ervaren, kan onmogelijk voor wit kiezen en dat geld voor alles, in de illusie.

Ik ben Liefde en Liefde oordeelt, nog veroordeelt, maar verspreid zich alleen maar tot in Eeuwigheid.

Jij bent naar mijn Evenbeeld geschapen en derhalve Mijn Evenbeeld. Het collectief heeft bewust of onbewust gekozen voor Ontwaking en steeds meer medereizigers kiezen hier voor.

Jij die thuis gekomen bent in je Hart, waar de Liefde vanuit het Licht voor Eeuwig schijnt, mag alles in je opnemen en integreren dat bij je hoort, inclusief je zogenaamde 'fouten'!

Vergeef! Jezelf en al je deeltjes en aanvaard dit in Eenheid. Jij bent in Eenheid voor Eeuwig Onlosmakelijk met Mij en ALLES verbonden, in Uniekheid.

Onvoorwaardelijke Liefde – Dankbaarheid – Compassie – Evenwicht – Harmonie – Kracht – Wijsheid – Extase – Creativiteit – Speelsheid – Vreugde – Meestromen, dit alles en nog veel meer is de Eeuwigheid en jouw Geboorterecht. Je hoeft er alleen maar in te Geloven en te Vertrouwen en het zal je deel zijn in Eeuwigheid.


De Schepper van Al wat Is

1 opmerking: