Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 5 juli 2017

De Schepper - Geen geheimhouding

De Schepper – Geen geheimhouding

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief kind, hoe lang 'denk' jij nog geheimen te hebben. Er zijn geen geheimen, want Ik weet alles, Ik weet zelfs hoeveel haren jij op je hoofd hebt, ik heb ze geteld.

Alleen jij denkt vaak nog, dat als je dingen niet verteld of uit, ze niet iets kunnen betekenen.

Maar dat doen ze juist wel, behalve dat je voor Mij niets geheim kunt houden, zend jij een energie uit, waarin jij geheimhouding goedkeurt en je denkt dan, voor jezelf.

Mis! Want de energie die jij uitgestuurd hebt, komt als een boemerang bij je terug, samen met alle energie die het onderweg is tegen gekomen en die er precies bij past.

Want in de illusie is bijna alles een geheim en heel veel medereizigers denken daarmee hun macht over anderen te behouden.

En diezelfde energie komt bij jou terug. Want het gaat er niet om welke inhoud de energie heeft, maar dat het hoofd ingrediënt, geheimhouding is.

En als dat bij je terug komt, is het met de handtekening van elke passende geheimhoudingsenergie aangevuld om dit vooral in stand te houden.

En Ik kan me niet voorstellen dat dit jouw intentie is. Jij mag er daarom alert op worden, welke energie jij de wereld in stuurt en wat deze als gevolg stelling doet.

Jij mag nog beter gaan letten of je gedrag wel overeenstemt met je gevoel. Klopt wat je laat zien wel, met wat je voelt, of probeer jij het te verstoppen, om welke reden dan ook.

Je doet jezelf hiermee te kort, maar geeft ook een oneerlijk beeld weer, gestoeld op geheimhouding.

Wees open en eerlijk, daar help je elkaar mee, geen geheimen, voor mij bestaan ze niet, waarom dan wel voor jou?

De Schepper van Al Wat Is



1 opmerking: