Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 6 april 2017

Boodschap van de Moeder - De Zon in je Hart



Ik ben jullie Moeder, het vrouwelijke principe van de Schepper.

Wist jij, dat je elke morgen, Mij kunt vragen om je in te pluggen in Mijn Vrouwelijke Energie?

Vraag je niet, dan ben Ik wel altijd bij je, maar mag niets doen, vanwege de keuzevrijheid.

Ja, ik ben altijd bij je als het vrouwelijke principe van de Schepper.

En Ik neem waar! Ik voel waar jij mee bezig bent. Met je denken, of met je Hart in het Hier en Nu.

Ik voel en weet en dat is wat jij ook kunt, want het vrouwelijke principe staat voor voelen en weten, wat natuurlijk de Eenheid is in de Schepper.

Het vrouwelijke principe staat voor zonneschijn, laten schijnen, stralen en intuΓ―tief weten.

Het mannelijke principe staat voor Kracht, intelligentie, weten zonder te doorvoelen.

In evenwicht is het het mooiste wat je bereiken kunt, terwijl je op aarde bent.

Zonneschijn, terwijl het misschien wel regent. Als je in je Hart woont, maakt het weer niet uit, dan schijnt altijd de zon, de zon van je Hart.

Die zorgt er voor dat je alles van de zonnige kant ziet, met zon overgoten, prachtig! Je ziet al je medereizigers als Liefde die ze zijn, in alles.

Dan kun je niet oordelen want je denken is ondergeschikt aan je Hart en vertaald wat je Hart aanreikt.

In evenwicht zijn betekent Krachtig, Liefdevol, Empatisch, Intelligent vanuit Wijsheid te zijn.
Je straalt en helpt daarmee Moeder Aarde en al haar inwoners ook te gaan stralen en het Hart te openen.

Hoe mooi is dat! Vraag Mij en ik zal je naar dit punt helpen, omdat ik Zielsveel van je hou.

Je Liefhebbende Moeder

4 opmerkingen: