Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 2 februari 2017

De Schepper - De WAARHEID!!



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief kind, uitsluitend Onvoorwaardelijke Liefde bestaat! Er is niets anders en kan niets anders bestaan, want dat is wat Ik ben!

Ik heb jou naar Mijn evenbeeld geschapen en herken mijzelf in jou.
Jij bent Mijn oogappel, Mijn beeld van Mezelf.

Omdat Ik Liefdesenergie ben, ben jij dat ook en daar kan niets aan veranderen, ook de illusie niet.

Alles dat geen fundament van Onvoorwaardelijke Liefde heeft is gecreëerd vanuit de illusie en dat hebben jij en al je deeltjes samen gedaan. Je was Mij vergeten!

Vergeten kun je voor kiezen, maar daarmee is het niet verdwenen, dat is onmogelijk. Ik heb jou toegestaan te ervaren hoe het is om zonder Mij het leven te ervaren in een lichaam, waar je ook om hebt gevraagd.

Net zoals jij jouw kind, als het iets wenst te ervaren, jij je kind dit toelaat, mits het schade aan het kind zou toebrengen.

En om dat te voorkomen, heb ik het Eeuwig brandend Vlammetje van de Liefde in je Hart geplaatst en je de keuzevrijheid mee gegeven, om de weg naar huis terug te vinden.

En Ik heb het tot een spel gemaakt waarin je eindeloos kon spelen, alle rollen die je wilde spelen. Maar de vergetelheid is zo diep geworden dat de herinnering steeds meer vervaagde en tenslotte verdween.

Maar Ik heb jou nooit verlaten! Jij hebt jezelf verlaten en de tijd werd daarvoor gecreëerd en de opsplitsing in deeltjes.

Maar in werkelijkheid ben jij nooit bij Mij weggeweest. Dat zou ook niet kunnen, want we zijn in Eenheid Onlosmakelijk met elkaar verbonden en Liefde is het enige dat bestaat.

Het is je ‘denken’ die er van alles bijhaalt om je te overtuigen dat dit niet waar kan zijn. MAAR HET IS DE WAARHEID!!

En jou ‘denken’ ben jij niet, je laat het de baas zijn in je leven en je laat je bang maken en onzeker, dat kleine egotje speelt alles uit.

Maar je hebt de keuzevrijheid om te kiezen in elk moment, voor de Liefde die je bent en die vind je niet buiten je, maar in je Hart.

Dan weet je, dat alles goed is in jouw wereld.

De Schepper van Al Wat Is

2 opmerkingen:

  1. Dit is niet van mij lieverd, maar dit mag ik elke dag doorgeven van de Schepper via mijn helderhorendheid en heldervoelendheid en daar ben ik heel blij mee en heel dankbaar voor,

    Liefs, Martha

    BeantwoordenVerwijderen