Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 9 februari 2017

Boodschap van Meester Kutumi - Lichtbol



Mijn geliefde en dierbare mede Lichtdragers voor de Nieuwe Aarde,

Deze boodschap geef Ik jullie om jullie te laten weten dat er wervelende energieën en energie golven in een versneld tempo over en door Moeder Aarde gaan in elk moment.

Jullie vermenigvuldigen in elk moment jullie aantal als Lichtdragers, Bruggenbouwers, Lichtwerkers en welke benamingen er nog meer zijn om aan te geven dat jullie VOOR de Nieuwe Aarde kiezen.

Het is dus jullie keus en grote Hartsverlangen de Nieuwe Aarde tot werkelijkheid te laten zijn, dus worden de energieën en golven sneller en meer.

De gedachten die jullie uitzenden zijn energie, gaan, als het ware, rond de aarde en nemen alle energieën mee die ermee resoneren.
Dan komt het terug bij de uitzender als een grote bol van energie.

Vandaar het gezegde, wat je uitzend komt in meervoud bij je terug. Dit feit is dus ook een onderdeel van de versnelling.

Het is dus erg belangrijk dat jullie letten op de gedachten die je hebt.

Positieve gedachten trekken dezelfde energie aan bij hun rondgang en komen ook terug bij de zender.

Hoe meer Lichtdragers er zijn hoe meer positieve energie als een bol terugkomt bij de zender. Lichtdragers zijn BEWUST verbonden met elkaar en dat is de reden dat de Lichtbollen, na hun rondje, zich samen voegen tot een nog grotere bol.

Voeg daar visualisaties aan toe van een bol van Licht met de aarde in het midden en je hebt een Onoverwinnelijk Licht geschapen.

En ik kan jullie verzekeren, dat deze bol van Licht in elk moment dichter, groter en mooier en sterker word.

Hetzelfde gebeurt met negatieve gedachten en hoe meer gedachten hoe groter de bol word.

Ik kan en mag jullie meedelen dat de bol van Licht vele malen groter is dan de bol van negativiteit.

En dat is het begin van de omwenteling waarin jullie zitten.

Dit kan erg verwarrend aanvoelen, omdat je de illusie aan het ontgroeien bent en aan de andere kant je Hart hebt, waar je thuis is, maar toch geeft het wel enige wrijving.

Vragen als: “Hoe kan ik nou de wereld redden en alle mensen die nog in slaap zijn, wanneer ik in mijn Hart blijf”?

JUIST door in je Hart te blijven en standvastig te zijn, zoveel je kunt, in je gedachten, help je de wereld en al haar inwoners.

Wees verzekerd van Mijn Onvoorwaardelijke Liefde en Adoratie in elk moment,

In volle Liefde en altijd voor jullie klaarstaande,

Meester Kutumi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten