Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 9 juli 2020

De Schepper - Realiteit


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn Lief en Bijzonder Dierbaar Kind van het Licht,

Jij bent Mijn Geliefde Kind.

Daaraan is niets te veranderen, wat er ook zou kunnen gebeuren, want dat is de Realiteit.

Jij bent door Mij Geschapen, uit Mijn Bron Geboren, zodat Ik Mezelf kon Zien en Kennen. Dus ben jij Mijn Evenbeeld.

Kun je daar iets aan veranderen? Nee, want het is de Realiteit.

Alles is Energie, Ik dus ook en omdat Ik Energie Ben, Ben jij dat ook, daaraan valt niet te tornen, want het is de Realiteit.

Alles is in Mij en dus ook in jou, Licht en Liefde in Al haar Facetten.

En ga zo maar door, de lijst is Eindeloos, hier kan geen verandering in aangebracht worden, want het is de Realiteit.

Ik Ben het Begin en het Einde, de Alfa en de Omega, Eindeloos Scheppend, voor Eeuwig en als Ik dat Ben, Ben jij dat ook, daar is niets aan te veranderen, het is de Realiteit.

Jij hebt Mijn Scheppingskracht omgezet in creatie, met dezelfde Kracht, maar het ging tegen je werken, kan daar iets aan veranderd worden? JA! Want het is geen realiteit.

Jij kunt 'denken' en hebt het ego gecreëerd. Kan dat veranderd worden? JA! Want het is geen realiteit.

Jij hebt je opgesplitst in deeltjes om te overleven. Kan daar iets aan veranderd worden? JA! Want het is geen realiteit.

Jij bent gaan 'overleven' en hebt rollen gespeeld, overlevingsmechanismen gecreëerd, je Ware Zelf ontkend. Kan daar iets aan veranderd worden? JA! Want het is geen realiteit.

Jij hebt je van Mij afgescheiden met alle gevolgen van dien. Kan daar iets aan veranderd worden? JA! Want het is geen realiteit.

De Realiteit Bestaat voor Eeuwig in Licht en Liefde in Al haar Facetten, in Eenheid, kan daar ook maar iets aan veranderd worden? NEE! NOOIT!

Jij Bent voor Eeuwig in Eenheid Onlosmakelijk Verbonden met Mij en Alle Leven. In Alle Facetten van het Bestaan.

De Schepper van Al wat Is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten