Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 24 februari 2020

De Schepper - Totaal Onschuldig


Lieve ogen die dit lezen,

Geloven dat jij totaal Onschuldig bent, voelt voor jou vaak (nog) heel ongemakkelijk en word door veel van jou Deeltjes (nog) als belachelijk bevonden.

Maar maakt het dat minder Waar? Nee! Je kunt wel ‘denken’ dat Ik vanuit mijn Liefdesenergie ‘fouten’ maak.

Maar is dat dan ook Waar? Nee! Bovendien weet Ik dat jij zoiets niet ‘denkt’, vanuit je Hart, want je Hart ‘denkt’ niet, maar Voelt.

Je mag Zeker Weten, dat het dus betekent, dat een dergelijke ‘gedachte’ van de illusie is en dus zeker geen Gevoel vanuit je Hart. .

Want dat is de juiste volgorde. Als je ‘denken’ vertaald wordt door je ego, dan staat het in Dienst van jou en de Liefde die jij Bent.

Jij met al je Deeltjes, zijn in Eenheid vanuit Mijn Onvoorwaardelijke Liefdesenergie Geschapen, want dat Is wat Ik ben.

Je bent daarin dus vaak verward, dus mag je het van elkaar lostrekken, zoals Ik nu voor je gedaan heb. Jij Bent Liefde, omdat Ik ook Liefde Ben.

Dat is Eenheid en Waarheid, jij kunt niet schuldig zijn aan iets wat niet Echt is. Alleen maar Onschuldig, omdat Ik vanuit Mijn Liefdesenergie jouw Geschapen heb, naar Mijn Evenbeeld.

Het is dus tijd om dit te gaan Accepteren als de Waarheid die je Bent en het blijft een Keus.

Sta jij er anders in, dan zit je weer in de illusie en die is niet echt.
Dus al je ‘spelletjes’ van de illusie ook niet.
Jouw ‘overlevingsmechanismen’ ook niet.
Al jouw ‘angsten, boosheid, verdriet enzovoorts’ ook niet.
Het is niet wat jij Bent voor Eeuwig!

En nu zeg Ik niet, dat bij het Overgaan van een Dierbare je Hart niet verdrietig kan zijn, dat verdriet mag je rustig Doorvoelen, maar dat zal ook snel verdwijnen als het tot je door gaat dringen, dat je Geliefde is Overgegaan naar het Licht en dus niet weg is, alleen vertrokken uit de illusie.

En dat is dan hun Contract, dus mag je Zeker Weten, dat alles in elk Nu Moment, goed is.

Jij was, bent en blijft, totaal Onschuldig.

De Schepper van Al wat is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten