Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 24 juli 2019

Meester Kutumi - Negatieve overlevingsenergie


 Mijn lieve en Dierbare mede Lichtdragers voor de Nieuwe Aarde,

Het is Mij een Waar Genoegen jullie te laten Weten hoe jullie je weerstand, die diep in jullie verborgen zit, kunnen oplossen.

Laat in geen geval toe, dat het je Energie overneemt, door er in te duiken en er daardoor Aandacht aan te geven.

Het siert jullie niet om het slachtoffer te worden van deze Energie verslindende, negatieve Energie.

Er is op jullie Moeder Aarde, in de illusie, negatieve Energie opgebouwd.
Ook wel genoemd de overlevingsenergie.

Daaraan zijn jullie je aan het Onttrekken. Alles vanuit het Licht is Positieve Energie en is vele Malen Sterker dan deze overlevingsenergie.

Waarom dan jezelf plagen met iets wat vanuit de ‘overlevingsenergie’ naar boven komt?

Het meldt zich alleen maar om door de Positieve Energie van het Hart Overwonnen en Overgenomen te worden, Mijn Dierbare Lichtdragers van de Nieuwe Aarde.

Neem het waar vanuit je Liefdevolle Hart, Besef dat je het ooit nodig hebt gehad om te overleven en Bedank het daarvoor en laat de Positieve Energie vanuit jouw Hart het werk Doen.

Voel de Vrijheid die je dit geeft en dus ook weer meer plek voor het Licht en de Liefde die jullie Zijn.

Ik zou een Loflied kunnen schrijven, om weer te geven hoe Ik jullie Adoreer, maar dat laat ik over aan de Engelen en Aartsengelen, die jullie in elk Moment Toezingen.

Hoe meer jullie de negatieve overlevingsenergie laten Gaan, hoe groter de Opruiming en hoe Vrijer jullie je gaan Voelen.

En Vreugde en Passie zal de plaats Innemen en wie weet, hoe snel jullie een Positief Volkslied, een Hymne aan de Liefde, hebben Geschapen.

Ik blijf in de buurt en spreek de Hoop uit, dat eenieder van jullie zich Opent voor de Positieve Energie van het Samengaan in Eenheid met de Liefde die Ons Verbindt.

Vanuit Oneindige Liefde en in Diepe Adoratie,

Meester Kutumi


Geen opmerkingen:

Een reactie posten