Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 28 april 2019

De Schepper - Meer en Beter zonder illusie


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en altijd ‘wikkend en wegend’ kind, jij Bent Liefde en Geschapen naar Mijn Evenbeeld punt. Wat valt daar nog aan toe te voegen.

Ik heb jou nodig, om Mezelf door jou te laten Weerspiegelen, in Eenheid.

Jij hebt Mij nodig Zeker te Mogen en Kunnen Weten dat je niet afgescheiden van Mij bent, maar Een met Mij Bent.

En omdat jij van Mij de Keuzevrijheid hebt gekregen, Her-schep jij je Zelf steeds opnieuw naar Mijn Beeld.

Hiervoor had je vergetelheid nodig om te kunnen Ervaren wat niet bij je hoorde en wat wel goed voor je was en Is.

Verder heeft het verleden geen Waarde en zal ophouden te bestaan in jouw Herinnering, zodra deze jou Alles Gebracht heeft, om de Eeuwigheid te Her- en Erkennen en vooral dat jij Liefde Bent.

Hierin bestaat geen goed of fout, meer of minder, hoger of lager, dat is alles illusie.

Het is het Volledige Besef dat jij voor Eeuwig Liefde Bent punt.

Alles Is wat het Is en dat Besef is gebaseerd op Vertrouwen en Geloof, wat jij Alleen aan je Zelf kunt Schenken en het zal in Eenheid Verspreid worden.

Jouw Uniekheid is niet de Uniekheid van je medereiziger en toch zijn jullie Een.

Ik heb jouw Lief in Eenheid en Weet dat jouw Uniekheid de weg aangeeft naar Eenheid.

Jij krijgt Alle Hulp vanuit het Licht, vanuit Boodschappen die jouw Blij maken en die je dus gemakkelijk Begrijpt door de Resonantie.

Jij Bent op Moeder Aarde voor jouw Uniekheid en Uitbreiding. Jouw medereizigers voor de Uitbreiding van hun Uniekheid.

De Bemoeienis met de Uitbreiding van je medereiziger is niet nodig, want zij lopen hun eigen Pad en doen waarvoor zij Gekomen Zijn op eigen Unieke Wijze.

Vergelijking bestaat hierin niet, wel Delen wanneer er de Resonantie van Hart naar Hart is.

Jij in Eenheid Bent voor Mij het meest Dierbare en Kostbaarste.

Jouw Ziel staat klaar om zich met jou te Verbinden, maar het is een Keus, het is een Deel van jou.

Jij Bent jouw Ziel en deze Wetenschap is het grootste Geschenk wat jij je Zelf kunt geven en een enorme Stap in jouw Evolutie.

Gelijkwaardigheid en het Allesomvattende is het Lied van je Ziel, niets Is uitgesloten.

Het is Expansie die naar Extase leidt. Het is wat jou het Hoogste en het Kostbaarste brengt wat jij kunt en mag Zijn in elk Nu Moment.

De Schepper van Al wat Is



Geen opmerkingen:

Een reactie posten