Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 12 januari 2019

De Schepper - Diep Intens Verdriet


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en soms nog zo Intens Verdrietig kind, jij wordt Geroepen, Luister maar!

Jij Bent niet Alleen, Nooit Alleen. Luisteren op jouw Unieke Wijze kan je laten Weten dat jouw Verdriet, wat zich opgestapeld heeft in je Lichaam er mag Zijn lief kind.

Kom in je Hart, waar de Fluistering zich aan jouw Openbaart op de voor jouw Unieke Wijze.

Het is Mijn Fluistering dat Ik er Altijd voor je Ben, vertel me maar over jouw Diepe Verdriet, laat het Mij maar zien en Voelen alsof ik naast je Zit.

Jouw Beste Vriend en Geloof Me, Ik ben altijd naast je, Ik Weet dat jouw Intense Verdriet er mag Zijn en dat jij het, om allerlei redenen die toen belangrijk voor je waren, Diep hebt weggestopt.

Maar die redenen zijn Nu niet relevant meer dus mag jij jouw Diepe Verdriet laten gaan lief kind, het is van jou.

Jij hebt het in jouw Totale Onschuld diep weggestopt om dat jij misschien wel dacht, het niet te mogen hebben omdat het niet veilig was om het te tonen.

Maar dat is Nu voorbij, die weggestopte tranen brengen Heling en nemen de pijn in je Lichaam weg.

Jij Mag Verdrietig Zijn lief kind, laat het maar gaan en het zal opluchten. Ik zal je in Mijn Armen Koesteren en je zult de Vrede Ervaren die dit met zich mee brengt.

Ik Hou heel veel van je mijn lief kind en ik Begrijp jouw Diepe Verdriet.

Er zijn veel deeltjes van jou die hetzelfde Ervaren, de verhalen zijn misschien anders, maar het Verdriet zit net zo diep.


Weet je Gekoesterd en Omarmd door de Gehele Lichtfamilie en weet dat je Nooit Alleen Bent.

De Schepper van Al wat Is


3 opmerkingen: