Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

vrijdag 14 december 2018

De Schepper - Illusie uitdagingen


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief kind, wat Ik nog vaak bij jou in Uniekheid en Eenheid voel, is ‘weerstand’ tegen Verandering, voortkomend uit pure ‘angst’ voor het Onbekende en een diepgeworteld gevoel van ‘wantrouwen’!

Maar lief kind, hoe harder jij je verzet tegen Verandering, hoe langzamer het gaat en hoe langer jij In de Innerlijke Verandering zit.

Jij Verlangt ernaar om de illusie achter je te laten en dan steekt je ‘wantrouwen’ de kop op tegen het Onbekende en dat maakt, dat jij in de ‘angst’ voor Verandering blijft zitten!

En nu Ik dit in deze Boodschap aan je Aanreik, komt weer die Weerstand naar boven. Natuurlijk, lief kind, heb Jij de Keuze hoe en wat jij toelaat, of niet.

Maar deze Weerstand houd je tegen in plaats van dat het je Verder helpt en dat Verdien je niet.

En Keuzevrijheid blijf je houden, dat kan dus geen oorzaak zijn van de ‘weerstand’! Je mag daarom Bedenken lief kind, dat niet Ik jouw weerstand oproep, maar jij Zelf.

Ik Herinner jou graag eraan dat de weerstand die jij Voelt, bedoeld is (bewust of onbewust) om je Zelf als het ware te boycotten en het lijden van de illusie daardoor te verlengen.

En Ik weet dat je dit niet Verdient en dat je er niet Thuishoort en jouw diepste Verlangen is, naar de Thuiskomst in het Licht en de Liefde van je Hart Centrum.

Lief kind, je mag de weerstand Herkennen voor wat het is. En je Bereidheid om de oorzaak van deze weerstand te Laten Gaan, aan Ons geven en Vragen je te Helpen dit op te Ruimen.

En Ik kan je Verzekeren dat het niet terug komt, als je Bereidheid recht uit het Hartcentrum komt. Laat het dan met Liefde gaan en Besef dat het in de illusie geholpen heeft om te overleven, maar dat het Nu niet meer bij je past.

Hou van Mij, omdat Ik van jou Houd,

Vertrouw Mij, omdat Ik jou Vertrouw,

Respecteer Mij, omdat Ik jou Respecteer,

In Licht en Liefde, Uniekheid en Eenheid voor Eeuwig.

De Schepper van Al Wat Is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten