Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 3 oktober 2018

De Schepper - Het Nu


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en Bijzonder kind, zonder jou heeft het Bestaan geen Inhoud. Jij geeft aan het Bestaan zijn Inhoud, in Uniekheid en Eenheid.

Jij bent het Licht en de Waarheid van het Bestaan en jij vertegenwoordigt, belichaamd is een betere benadering, Mijn Bestaan wat ook jouw Bestaan is.

Wat Ik vertegenwoordig, vertegenwoordig jij op Moeder Aarde Voor Mij. Als Medeschepper voor het Nieuwe Paradijs op Aarde en tevens voor het Verspreiden van de Onvoorwaardelijke Liefde die jij Bent die maakt, dat de illusie gaat verdwijnen.

Omdat Mijn Plan voor deze Ascentie in een lichaam, ook jouw Plan is, is het logisch dat ik Ons Plan Ondersteun zoveel als in Mijn Vermogen ligt.

En daarmee bedoel ik, dat ik nooit de Keuzevrijheid die jij hebt in en door Alles, zal negeren. Ik heb jou de Keuzevrijheid Zelf gegeven.

Jij Bent Heel, Volmaakt en Compleet in het Nu. Maar in het Nu kun jij alleen Zijn, als jij al jouw Verwachtingen laat Gaan. Alles laat Stromen.

Vol Vertrouwen de tijd van de illusie laten Gaan en weten dat de Eeuwigheid geen tijd nodig heeft. Alles is Nu.

Dat betekent dat jij altijd Alles zult Ontvangen wat jij nodig hebt om jouw Taak op Moeder Aarde in het Nu te vervullen.

Bij het hebben van verwachtingen komt ‘willen’ om de hoek kijken en geef je een bestelling op en verwacht dan dat deze bestelling naar je toekomt.

Mis!  Dit soort ‘willen’ is van de illusie en je houd je Zelf voor de gek (illusiespel) als jij het op deze manier ‘denkt’ dat het allemaal wel naar je toekomt.

En ook al ben je Bereid eraan toe te voegen, op Uw tijd en niet de mijne, dan werkt het nog niet.

Jij mag Zeker Weten, zonder enige twijfel, dat je Altijd krijgt wat je Nodig hebt.

En omdat ik het Grote Geheel kan Overzien en jij, onder de sluier van de illusie, maar een klein beetje, kun en mag je hier helemaal op Vertrouwen.

En dan, bij Aanvaarding van dit Zekere Weten, leef jij in het Nu. Omdat jij
Ontdekt dat het de Waarheid is voor Eeuwig.

De Schepper van Al Wat Is



6 opmerkingen: