Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 24 februari 2018

De Schepper - Licht en Liefde


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief dierbaar kind, het groeiende Licht dat Liefde verspreid is zo enorm aan het groeien, dat de versnellingen van Energie steeds meer en sneller plaats vinden.

Het verspreiden van Liefde vanuit het Licht betekent een aanvraag van de verhoging van de Energiefrequentie, vanuit de Uniekheid van eenieder van je deeltjes en van je Zelf.

Je zult nooit meer Energie Updates ontvangen dan je aan kunt. En dat is vanwege de Uniekheid heel verschillend. Niet al je deeltjes en jij staan op dezelfde plek op hun Pad.

Maar in Mijn Plan zitten geen fouten, alleen Liefde, pure Onvoorwaardelijke Liefde. Iets anders is onmogelijk, want alleen Licht en Liefde bestaan. Alles is Liefde.

Hoe kan dan, lief kind, jou twijfel nog vaak zo groot zijn en probeer je nog steeds te verstoppen wie en wat je bent? Namelijk Licht en Liefde! Jij bent in Eenheid naar Mijn Evenbeeld Geschapen!

Je maakt het jezelf alleen maar ‘moeilijker’ en dat verdien je niet.
En het is ook totaal overbodig. Je houdt dan ook stevig vast aan iets, waaraan jij geen houvast KUNT vinden. Alleen het Licht en de Liefde kan je houvast bieden en Stabiliteit en Rust en Vrede.

Geen wonder dat je dus het gevoel hebt, dat je tussen de wal en het schip hangt. Je kiest niet echt en houd nog steeds een slag om de arm.

Ik zal jou nooit dwingen om de juiste Keuze voor het Licht en de Liefde in je Hart te maken, maar Ik zal deze Keuze blijven aanreiken, want Ik weet, dat je uiteindelijk zult Kiezen voor het Licht en de Liefde in je Centrum van Kracht in je Hart.

Het is de Herinnering, dat jij nooit weggeweest bent bij Mij, maar gekozen hebt voor een ervaring zonder Mij. Een droom, die illusie heet en meer een nachtmerrie is dan iets anders.

Ze heeft allang geen bestaansrecht meer en eigenlijk nooit gehad.
Dus mag jij de Keuze maken terug te keren naar het Licht en de Liefde die jij bent in Eenheid voor Eeuwig.

De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten