Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 22 oktober 2017

De Schepper - Jouw Volmaaktheid

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief dierbaar kind, hoe vaak hoor Ik je zeggen: 'Als ik die Cursus of die Workshop, of dat Webinar ga volgen, ben ik weer een stukje Wijzer en beter enzovoorts'!

Of: 'Als ik dat boek ga lezen of die muziek beluister en mijzelf lid maak van die groepen, dan steek ik weer meer op'!

Of het omgekeerde: 'Als ik die lessen gevolgd heb, dan kan ik ze zelf doorgeven en kan ik er geld voor vragen en krijg ik gemakkelijker wat ik graag zou willen in mijn leven'!

Of: 'Als ik een boek ga schrijven over mijn leven en mijn ervaringen, dan kan ik het naar een uitgever sturen en als het dan word uitgebracht, verdien ik een extra centje'!

Of: 'Ik heb al zoveel geleerd in mijn Leven en Wijsheid gehaald uit mijn ervaringen, dat ik met gemak Workshops op kan zetten voor bepaalde onderdelen en dan verdien ik lekker wat bij'!

Denk jij niet lief kind, dat jij het hier boven beschrevene, kunt en mag zien als een soort verstoppen omdat je eigenlijk vind, dat je nog steeds niet goed genoeg en Wijs genoeg bent?

En denk je niet, dat geld vragen voor iets wat jij in jouw Uniekheid hebt meegekregen als Gave, meer gericht is op het geld verkrijgen voor jezelf? En dan dek je het dus af met de mantel van Licht en Liefde. Want jij bied iets aan, waarvan jij denkt, dat de ander het niet heeft.

Mijn lief kind, dit is een heel complex onderwerp en heeft ook veel te maken met het geld dat nog een belangrijke rol in de illusie speelt en kennelijk ook nog bij jou, al woon je merendeels in je Hart.

Er is niets mis mee, als je wat voor studie dan ook, die met jou resoneert, gaat volgen. Maar wat is de intentie? Doe je het alleen maar om jezelf de kans te geven, vanuit resonantie, dit betreffende onderdeel te leren kennen en proeven?

Of doe je het om vervolgens, als verborgen agenda, om er in een eventuele praktijk, de ander voor geld iets mee aan te bieden. Zodat jij het niet meer zo ‘moeilijk’ hebt?

Denk hier eens eerlijk over na, dat mag! Iets tegen betaling aanbieden, vanuit je eigen Unieke meegekregen Gave 's en/of opgedane Ervaringen en daaruit verkregen Wijsheid, hoe voelt dat? Hoe voelt dat voor jou, in je Hart?

Je hebt het gratis gekregen, je kent het Pad van je medereiziger(s) niet en we praten hier over jouw Unieke mee gekregen Gave 's en eigen Unieke levenservaringen.

Je weet, dat alles wat je geeft aan je medereiziger, geef je aan je Zelf, want jullie zijn EEN. Andersom geld precies hetzelfde, alles wat jij vraagt van de ander, vraag je van je Zelf.

Zou het misschien een gebrek aan Vertrouwen zijn, dat er ALTIJD voor je gezorgd word? Misschien vind je, dat je toch liever een achterdeurtje, waarin je iets achter de hand hebt, voor als…….?

Mijn lief kind, ik heb je Volmaakt Geschapen naar Mijn Evenbeeld, en er is niets, wat jij daaraan hoeft toe te voegen, want Volmaakt is Volmaakt. Jij bent Onvoorwaardelijke Liefde en alles is Licht en Liefde, er bestaat niets anders.

Er bestaat in dit hierboven beschrevene geen goed of fout, geen beter of slechter. Alleen maar de vraag: ‘Hoe kom ik NOG dichter bij mijn Zelf, het Licht en de Liefde die ik ben en hoe kan ik van daaruit NOG beter meewerken aan het bouwen van het Nieuwe Paradijs op Aarde?

Wat kan ik nog meer doen, voor het Grote Geheel te beginnen met de mensen in mijn omgeving. Voor jou word altijd gezorgd en je zult niets tekort komen. Je kunt wel ‘denken’ dat je tekort komt, vooral als je vergeet te kijken naar de dingen die er WEL zijn in je leven, die geen cent kosten en uit Pure Licht en Liefde zijn ontstaan.

Een heleboel om over te mediteren, of niet, het blijft een keuze, maar je mag rustig Weten en Geloven, dat jij in ieder moment, Perfect, Heel en Compleet bent. Onvoorwaardelijke Licht en Liefde tot in Eeuwigheid in Eenheid.

Wees volkomen eerlijk naar je Zelf, daar kun je alle Wijsheid uit halen, die je nodig hebt om nog dichter bij je Zelf te komen.

De Schepper van Al wat Is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten