Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 1 augustus 2017

De Schepper - Geheimen

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn innig geliefd kind, hoe kan het zijn, dat jij nog steeds 'denkt' dat als je iets niet uitspreekt, niemand het weet, dan alleen jij.

Een soortement 'verborgen geheimen'!

Ik zal daar Mijn Licht over laten schijnen en je vertellen, dat er voor Mij en bij Mij geen geheimen bestaan.

En nu 'denk' jij, in veel gevallen: 'Oke, voor U heb ik geen geheimen, lieve Schepper'! Omdat jij weet dat ik alles van je weet, elke gedachte, hoeveel haren jij op je hoofd hebt, dus ook je diepste geheimen.

Maar hoe zou het kunnen dat het jou diepste geheimen zijn, als Ik ze ken, zonder uitzondering?

Wij, jij en Ik zijn EEN, maar met alles en iedereen! Geen geheimen dus in welk opzicht dan ook.

Jij 'denkt, dat als jij iets niet uit spreekt, niemand het weet. MIS!!

Want je mag dan bedenken waar de Eenheid blijft met 'alles en iedereen' !

Daar is iets krom, wat jij krom trekt, of niet? En dat kan alleen maar komen vanuit de illusie, want je Hart en Hart Liefde kent geen geheimen, want er is niets wat geheim gehouden hoeft te worden.

Tja, hoe kom je hieruit? Door je terug te trekken in je Hart en de vraag te leggen bij Mij of een ander Lid van de Lichtfamilie, op je eigen Unieke wijze.

En de vraag zou zijn, wat wens ik eigenlijk te verbergen voor mezelf, dat ik iets niet uit wens te spreken. Geef mij het Inzicht hoe dit binnen in mij werkt.

Wacht af en sta open voor de eerste ingeving die je krijgt in welke vorm ook en handel er naar.

Zo simpel is het. Er bestaan geen geheimen, maar jij kunt het wel 'denken' dat ze bestaan. Laat het gaan en duik er niet in, dat heeft geen zin. Het Inzicht is voldoende, dat jij weet dat het bestaat bij jou en dat het je niet meer dient,


De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten