Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 15 juli 2017

De Schepper - Kijk naar jezelf

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en bijzonder kind, als jij naar jezelf kijkt, ben je dan tevreden met jezelf?

Of vind je misschien dat er toch nog wel het een en ander aan
mankeert?

Dat er toch (nog) wel dingen zijn, die je toch wel onder de knie dient te krijgen.

Kijk eerlijk naar jezelf, pak pen en papier en houd eens een gesprek met jezelf als een soort van evaluatie. Vind je dan, dat je vooruit bent gegaan, of dat je stil bent blijven staan?

Ik merk op, dat jij (nog) vaak jezelf over de vingers tikt, omdat jij jezelf betrapt meent te hebben op iets, wat jij volgens jezelf, toch wel onder de knie zou 'moeten' hebben.

Komt dat dan bij Mij vandaan? Vraag Ik dat van jou? Nee!!! Nooit, want voor Mij ben jij in elk moment een fantastisch en Liefdevol Lichtwezen, Mijn geliefde Kind in Eenheid en Eeuwigheid.

Waar komt dan deze zelfkritiek vandaan? Juist, van het ego, die heel graag jou terug haalt naar de plek, die jij ontgroeit bent.

Dus, je mag stoppen en het zweepje aan de kant leggen, waarmee jij jezelf op de rug slaat. Niemand vraagt van jou, meer te geven dan er in het moment, in jou aanwezig is, omdat jou groei en daardoor herinnering steeds wijdser word.

Jij mag van jezelf houden en jezelf accepteren en respecteren, zoals je bent in elk moment. Je hebt hiervoor volledige steun van Mij en je gehele Familie in het Licht in Eenheid.

En vergeven van jezelf? Er valt niets te vergeven, want alles is voortgekomen uit een gelukkig, tijdelijk, geheugenverlies en dat is bezig zich volledig te herstellen.

Kijk naar jezelf door de bril van de Liefde in je Hart en sluit jezelf in bij de Liefde vanuit het Licht, die je in elk moment in Eenheid uitzend.

De Schepper van Al wat Is



Geen opmerkingen:

Een reactie posten