Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 15 juni 2017

De Schepper - Te veel of genoeg?



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en kostbaar kind, Jou vragen komen altijd terecht bij Ons in het Licht. En één van die vragen is: ‘Doe ik niet teveel, ik heb soms het gevoel dat het teveel is voor veel medereizigers in mijn directe omgeving?.

Mijn lief kind, teveel doen kan alleen zijn dat jij teveel pusht, of te duidelijk wilt laten weten, hoe het allemaal zit volgens jou.

Maar je mag bedenken dat het jouw beleving is en dus jouw Waarheid, die je dan in woorden weergeeft. Terwijl woorden al de beperking hebben dat ze nauwelijks kunnen weergeven, hoe het voelt om in je Hart te wonen.

Gevoel weergeven vanuit je Hart is bijna onmogelijk. Vandaar dat Ik ook herhaaldelijk heb gezegd en dat met Liefde zal blijven herhalen.
Zonder woorden zeg je zoveel meer.

Straal de Liefde en de Vreugde en Kracht en de Compassie enzovoorts van je Hart uit. Je omgeving zal erdoor aangetast worden en zich minimaal afvragen waar die uitstraling vandaan komt die jij hebt. En het zal ze nieuwsgierig maken en dan gaan ze vragen stellen, waarop je antwoord mag geven.

Maar je mag in gedachten blijven houden dat het jouw unieke beleving en weergave is. En je mag daarom altijd afsluiten met: ‘Maar jij gaat het beleven op jouw eigen unieke manier en dat is goed’!

Als jij dit in gedachten blijft houden, kun jij nooit teveel doen en laten zien en uitstralen, want dat is allemaal energie vanuit de Liefde die jij bent en het gaat zo de Aarde rond en alle gelijke energie sluit zich daarbij aan. En samen vormt dit een gigantische Lichtbol die in elk moment de Aarde doorstroomd en omringd.

En dat kan nooit teveel zijn! En ook nooit genoeg, want Liefde is het enige dat bestaat en Overwint altijd.

Er wordt Oneindig veel van je gehouden en je word op handen gedragen bij Ons. Vergeet dat nooit, want jij bent met al je deeltjes in Eenheid de Voorloper die de weg baant voor alle medereizigers die na jou komen. Geef nooit op, want Mijn Plan word volledig uitgevoerd en loopt precies zoals ik dat aangeef. Heb vertrouwen!

De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten