Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 11 april 2017

De Schepper - Liefde, Liefde, Liefde



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief, dierbaar kind, jij bent Liefde, jij bent Liefde, jij bent Liefde!

Zo vaak als jij het nodig hebt, zal ik dit blijven herhalen. Je bent prachtig, Liefdevol, Lichtbrengend, Vrede, Compassie, meelevend, en Ik hou Oneindig veel van jou.

Dit ben jij en nog veel meer, jij bent ALLES en ALLES is in jou. Jouw Uniekheid is je midden en jij bent Onlosmakelijk met Mij verbonden in Eenheid.

Jij bent Een met het kleinste zandkorreltje, het fijnste haartje, de grootste ster, het gehele Universum en nog veel meer.

Jij bent GEEN Liefde in wording, maar Liefde voor Eeuwig in elk moment en daar mag jij je in verheugen, van genieten in elk moment.

Jij bent Uniek en in jou Uniekheid ben jij onmisbaar voor het grote geheel, want zonder jou mist het bestaan een deeltje.

Jij bent alles wat jij wenst te zijn in elk moment, claim het, het behoort je toe.

Jij bent geweldig en straalt een Licht en Liefde uit, die zijn weerga niet kent. De gehele aarde is gehuld in een Hart van Liefde en Licht in elk moment.

Ga ermee door mijn lief kind, geef niet op, omdat er (nog) geen echte zichtbare verandering is opgetreden.

Ondergrondse activiteiten komen door dit Hart van Liefde naar de oppervlakte, de chaos zal eerst groter dienen te worden, daarna zal het rustiger worden.

Wij zijn er altijd, met alles, voor jou, je kunt Ons alles vragen en We zijn er voor je.

Wij willen graag dat je gaat genieten van de rit, intens genieten, want dan geef je energie af, die de gehele mensheid helpt.

Geloof Mij, want Ik geloof in Jou. Vertrouw Mij, want Ik heb vertrouwen in jou.

Heb Mij Lief, want Ik heb jou Onvoorwaardelijk Lief, ALTIJD!

De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten