Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 17 april 2017

De Schepper - De Violette Vlam



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief dierbaar kind, je geeft nog heel gauw door, wat jezelf geleerd heb van je opvoeders. En daarbij denk Ik aan je eigen kinderen en misschien kleinkinderen.

Als er bij jou nog onopgeruimde angst zit, voor wat dan ook, zullen je kinderen dat aanvoelen. Hetzelfde geld voor boosheid en alle andere emoties, die jij (nog) niet helemaal opgeruimd oftewel hebt laten gaan.

Ik weet lief kind, dat jij dit niet bewust zult doorgeven, maar jouw opgebouwde vertrouwen in jezelf en in de Liefde die jij bent, mag zich uitbreiden naar jouw kinderen en kleinkinderen.

Om je daarbij te helpen kun jij voor het volgende kiezen:

Elke avond voor het slapen gaan vraag je via je Hogere Zelf een scan aan bij de Violette Vlam van Gods Oneindige Perfectie.

Dit gaat als volgt en je mag bedenken dat jij dit mag doen op de manier die voor jou goed voelt:

Mijn Hogere Zelf vraagt een scan aan bij de Violette Vlam van Gods Oneindige Perfectie.  Identificeer alle overgebleven stukjes angst, boosheid en andere emoties, die nog diep in mijn celletjes achtergebleven zijn. Identificeer ze, transmuteer ze en breng ze terug tot de uiteindelijke Goddelijke Perfectie. Identificeer alle oorzaak en gevolg van mijn gedachten – gevoelens – woorden – daden – acties en reacties van het begin der tijden, tot NU.
Identificeer ze, transmuteer ze en breng ze terug tot de uiteindelijke Goddelijke perfectie. Laat dit mogen gebeuren voor mijn hoogste goed en grootste vreugde en dat van het grote geheel. Dank u wel, Meester St. Germain voor het zegenen van de intentie van de Violette Vlam.

Daarna ga je heerlijk slapen lief kind, en dit kun jij zo vaak herhalen als jij dat voelt, nodig te hebben.

Dit zal nog meer, en uiteindelijk alle kleine restjes, opruimen en jou in blijdschap achter laten.

De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten