Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 20 maart 2017

De Schepper - Liefde is jouw Essentie



Lieve ogen die dit lezen,

Wat is waar en wat is niet waar mijn wonderschoon kind?

Dat is wat Mij steeds opnieuw gevraagd word, vanuit verwarring en het gevoel de richting te zijn verloren.

Mijn lief kind, jij bent nooit de weg kwijt, want Mijn Plan kent geen zijwegen, eigenlijk helemaal geen wegen, maar een herinnering dat je nooit weggeweest bent, maar alleen aan een tijdelijk geheugenverlies hebt geleden.

De Waarheid is dat jij LIEFDE bent, altijd geweest, dat ben je NU en dat zul je altijd zijn. Liefde is jouw Essentie omdat Mijn Liefde Essentie is en jij bent Onlosmakelijk met Mij verbonden voor Eeuwig.

Uit Mij komt alles voort en is in Mij en Ik ben in alles. Geen Uitzondering!

Je kunt wel ‘denken’ dat je de weg kwijt bent, je richting kwijt bent, maar dat maakt het niet waar!

Je ‘denken’ creĆ«ert de wereld die je ziet. En de spiegel van de wereld laat je zien, wat jij gedacht hebt.

Alles is een weerspiegeling van jou ‘denken’!

En daar is het, waar jij in de war raakt!

Je ‘denkt’ en uit de gedachte komt een gevoel voort, als dat gevoel minimaal niet prettig voelt, dan wil je dat niet voelen en ga je ernaar handelen, door bijvoorbeeld chagrijnig te reageren op mensen uit je buurt, meestal de mensen die dicht bij je staan.

Dat is je reactie, naar buiten toe, op je gedachte en dus komt er een tegen reactie. En ziehier, de discussie is ontstaan en het ontstaan van de gedachte is vergeten. En je bevind je in de illusie.

Maar je Hart is niet gesloten, dus je komt tot de ontdekking dat je niet Liefdevol gereageerd hebt op je medereiziger, weet de gedachte niet meer die eraan ten grondslag lag, bent boos op jezelf en de ander, trekt je terug in je Hart, voelt de Liefde die daar voorradig is en bent weer waar je thuis hoort.

Maar je boosheid enzovoorts heb je diep weggestopt en niet verwerkt en dus komt die al snel naar boven en laat je verschrikt achter, want jij bent toch in je Hart? Hoe kan dat nou?

Een vicieuze cirkel, waar jij je bewust van mag worden. Jij bent diegene die besluiten mag om uit deze cirkel te stappen.

En dat betekent, vertrouwen dat alles volgens Mijn Plan verloopt want Ik ken geen fouten, uitsluitend Liefde.

Dus alles is goed in jouw wereld, voor Eeuwig.

De Schepper van Al wat Is

1 opmerking: