Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

vrijdag 24 maart 2017

De Schepper - De positiviteit van de Liefde



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief kind, dat wat zich als negatief en angstig makend in je leven aanmeld, kan heel vaak als positief bekeken worden.

Jij hebt heel erg de neiging in je, van alles wat er door de versnelde en tevens verhoogde energie binnen komt, te betitelen als: ‘Wat is dat nu weer’? Een soort schrikreactie!

Heel begrijpelijk, want alles gaat heel snel in steeds een korter wordende tijdsspanne. En dat overdondert je dan, om het maar zo te zeggen.

En dan kan het zijn dat je net 1 ding een beetje bent gaan begrijpen en de volgende ronde meld zich al weer aan.

En bovendien heeft je lichaam alle energieën die binnen komen ook nog eens een plekje te geven en dat vergt vaak veel rust, terwijl je die rust niet kunt vinden.

Je bent bezig je te settelen in de realisering dat er niets meer ‘moet, maar je altijd de keus hebt, of je iets wel of niet aanneemt, luisterend naar je Hart.

En dit vergt veel van je verantwoordelijkheidsgevoel en daar til je wel erg zwaar aan, want het ‘moeten’ zit nog erg ingebakken.

Er “moet’ helemaal niets, je MAG kiezen en daarbij luisteren naar je Hart waar je Ziel en je Gidsen je de weg laten weten, die bij jouw uniekheid hoort.

Jij bent Liefde, of je dat nu ‘wilt’ of niet, want er is niets anders.

Als je dat als uitgangspunt neemt, dan kun je alleen maar kijken vanuit je Hart, naar alles dat er in je leven aangeboden word.

En dan zie je uitsluitend de positiviteit van de Liefde vanuit het Licht. Want je Hart kent niet anders en jij dus ook niet, want je bent Liefde en Licht, voor Eeuwig.
Zuig het op, neem het aan, want het is de Waarheid in alles wat je doet, of niet doet, het is altijd goed, want jij bent Onlosmakelijk met alles en iedereen verbonden, je bent Perfect, Heel en Compleet in elk moment, je bent de illusie ontgroeid en dit zijn de groeistuipjes.

Geloof, Hoop, Vertrouw op jezelf dan vertrouw je mij in Eenheid en is alles goed in jouw wereld.

De Schepper van Al Wat Is

2 opmerkingen:

  1. Sinds ik bij de groep ben doen er zich echt mirakels voor der gebeure dingen die ik wel gehoopt heb maar niet zo snel heb verkregen en ik heb nog wonder een groot wonder te verwachten de geboorte van een achterkleinkind een meisje die we elke dag mogen verwachten terwijl mijn gezondheidstoestand er volledig is op verbeterd dank zij jullie zie ik het terug helemaal zitten ik ben terug een optimiest net als vroeger ondanks mijn gezegende leeftijd nogmaals dank aan jullie groetjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik b en heel blij voor je, laat me ff weten wanneer je kleinkind geboren is. dank je wel, want jij draagt mee aan het Licht dat wij uitstralen en wqar we de wereld mee overlichten en stralen, In Liefde Martha

    BeantwoordenVerwijderen