Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 16 maart 2017

De Schepper - Angst is illusie



Lieve ogen die dit lezen,

In de ban van de illusie is het ware woord, voor de angst die ontstaan is in de illusie, lief kind.

Je zou het zelfs paniek reacties kunnen noemen. In veel gevallen een totaal  tijdelijk ontbreken van vertrouwen, door de angst bezit van je te laten nemen.

Ik heb er al meermaals over gecommuniceerd, dat de chaos steeds groter zal worden, maar wel een ogenschijnlijke chaos.

Deze chaos is nodig als een soort verdrinking van de illusie. Alles wat diep verborgen is gebleven en daar hoort het politieke spelterrein zeker bij, komt naar het Licht toe, dat jij en al je deeltjes tot in dit moment hebben hoog gehouden.

En het heeft tot gevolg, dat corruptie, ellebogenwerk enzovoorts als chaos kunnen verdwijnen in de armen van de Violette Vlam, waar het getransmuteerd kan worden.

Geen enkel land zal hiervan gevrijwaard worden, want alle landen hebben collectief, in mindere of meerdere mate, een illusie verleden, dat het nodig heeft zich uit te werken.

Maar daar is bij jou, als Lichtwerker geen paniek nodig, want je Hart WEET, dat dit noodzakelijk is.

Er is een persoonlijke unieke opruiming nodig, maar in het groot, ook een collectieve opruiming. En het hoort erbij en het is nodig!

Maar jij lief kind, mag in je Hart blijven en met de ogen van je Hart, door de bril van de Liefde kijken naar dit toneelspel, door marionetten van het ego gemanipuleerd en bewogen.

Het is nodig, totdat ook de politici wakker worden en mensen gaan zien en geen marionetten die het spel van hun eigen ego’s uitspelen.

Als je goed kijkt door je Liefdesbril van je Hart, zie je welk een klucht er zich voor je ogen afspeelt en WEET dat het speelterrein voor jou gesloten is.

Jij bent vrij en al je deeltjes ook, zodra ze erin geloven, dat er voor ze gezorgd word en ze niet hoeven te vechten, maar alles mogen laten stromen.

Geloof Me, Ik maak geen ‘fouten’ want die ken Ik niet! Er bestaat alleen Liefde en Ik zie alleen maar Liefde en spelers die nog niet helemaal klaar zijn met hun spel.

Maar alles verloopt volgens plan, Mijn Plan. En jij bent Mijn geliefde kind, voor altijd en Eeuwig.

Er is geen illusie klucht die daar verandering in kan aanbrengen.

Ik houd Oneindig veel van jou, Houd ook van jezelf.

De Schepper van Al Wat Is

1 opmerking: