Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

vrijdag 23 september 2016

Boodschap van Lady Nada - Een zware reis



Mijn Geliefde Lichtbroeders en zusters,

Als eerste spreek Ik de wens uit jullie te laten weten, hoe ik jullie bewonder en hoeveel Ik jullie Liefheb.

In deze voor jullie zware tijd, mogen jullie twee dingen van elkaar scheiden. Je lichaam en je Geest/Spirit.

Dit kan erg belangrijk zijn, omdat jullie in een steeds verhogende en versnelde energie periode zitten.

Het gaat door zonder te stoppen en vele van jullie hebben een uitgeput lichaam.

Ga vooral slapen als je lichaam je daartoe roept.

Ik begrijp dat velen onder jullie naar hun werk hebben te gaan, maar s’avonds op tijd en soms zelfs heel vroeg te gaan slapen dat kunnen jullie die werken wel doen.

Jullie lichamen hebben moeite het tempo van de binnenkomende energie bij te houden en in jullie slaap periodes kan dat bijgewerkt worden.

Het een en ander heeft natuurlijk ook te maken met het feit of je nog veel hebt op te ruimen vanuit de bodem van jullie lichaamscelletjes.

Ook dit kan tot erge vermoeidheid leiden en in de slaap merk je daar het minst van.

Wij werken dan voor jou om alles op te ruimen. En je lichaam slaapt. We doen dit graag.

Het is een soort reinigingsproject waar jullie in zitten. En de lichamelijke klachten horen daar ook bij.

Het is niet gemakkelijk om te doorstaan mijn lieve Lichtbroeders en zusters, maar niet onmogelijk.

Vertrouw, wees sterk, alles is goed! Uiteindelijk belanden jullie in een Lichtlichaam.

In Wederkerige Liefde        Lady Nada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten