Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 12 november 2023


Lieve Lichtjes,

Ik kan nu alleen maar vanuit mijn blog, op mijn tijdlijn plaatsen.

Verder nergens, op geen enkele plek op FB. Ik had al voor deze optie gekozen omdat ik mijn kaart wilde blijven plaatsen, nu is dat dus ook geblokt.

Uiteraard heb ik FB hierover aangeschreven, maar krijg geen enkele reactie, wat mij het gevoel geeft dat zij de kaart niet meer willen zien op FB.

Waarom is mij een raadsel. Ik heb jullie hulp nodig om de kaart elke morgen op te halen voor de groepen waar ik plaats, door het vanaf mjn tijdlijn te delen.

De Krant van Liefde, ben ik als enige de moderator, dus wie van jullie wil deze kaart van vandaag plaatsen op deze Krant van Liefde? Dat hoeft natuurlijk maar 1 x, dus als je het wilt doen kijk dan eerst ff of de kaart al geplaatst is.

Wel kan ik, tot nu toe, reageren op de verschillende groepen.

Niet FB is de baas en bepaalt waarvoor wij Kiezen, maar wij zelf. Ik ga door met plaatsen en hoop dat jullie mij helpen aan FB duidelijk te maken dat niet zij, maar wij bepalen wat wij delen.

Ik hou van jullie en hoop op jullie steun,

In Licht en Liefde,     Martha


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten